5 Ağustos 2014 Salı

Erkek

Bugün bir oğlumuzun olacağını öğrendik. Ultrasoundda pipisini gösterdi kocaman! :) 3 boyutlu olarak yüzüne de bakma fırsatı bulduk. İkimize de benziyor sanki emin olamadık. Cinsiyeti öğrendikten sonra tüm ailemize haber yolladık. Herkes çok sevindi. Annelerimiz kız torun bekliyorlardı ama olsun artık ikinciye kısmettir belki. :)
Çok hareketli bir çocuk. Elleri kolları durmadı bir türlü ama maşallah oynasın daha iyi. Bir de inatçı çıktı. Karnın bir tarafına yerleşip orda kaldı. Yer değiştirip vücudunun başka yerlerine bakmaları lazım ama çocuk oynamıyor. :) Neyse sonra her şeyine baktılar her şey yolunda çok şükür. Şimdi merak ettiğimiz şeyler onun kime benzeyeceği veya saçlarının gözlerinin ne renk olacağı. Ben karakterini de merak ediyorum tabii.
Doktordan sonra yemek yiyip Gözde'yi işe götürdüm ben de arabada uyudum yorulmuşuz. O çıkınca bebek mağazasına gidip bir tulum ve Gözde için karın desteği aldık.
Bugün sanırım biraz şaşkınlık ve yorgunluk var. Herşeyin idrakına birkaç gün içinde varıcaz :)

İşte Soren beyin fotoğrafları: