21 Ağustos 2015 Cuma

Merhaba






Ben Soren. Cok buyudum. 2 gun once tam 8 aylik oldum. Herseye ilgim artti. Gordugum herseye uzanip almak istiyorum. Tuttugum seyi ya agzima goturuyorum ya da yere atiyorum. Geceleri de uzun uzun uyuyorum, seviyorum uykuyu... DERMISIM! Hahaha, ne sevicem ya uyanik kalip babamla annemle oynamak varken. Hele o ogle uykusu yok mu, beni deli ediyor!
 Neyse, nerde kalmistim? Heh, evet 8 aylik oldum. Babam benimle gecirdigi ilk haftadan sonra internet ortamlarindan kayboldu. Bunu da ben yaptim. Butun ilgi bana olacak, BANA. Artik kendi basima daha fazla oyanalabiliyorum o yuzden biraktim istedigi seyleri yapsin. Annemi de rahat birakicam ama cok seviyorum onu. Benim icin deliriyor bence. Sabah gozumu aciyorum yanimda, karnim acikinca hemen doyuruyor beni, opup koklasiyoruz, oyun da oynuyoruz. Kucaginda uyutuyor beni, gece karnim acikinca hemen geliyor. Canim annem. Daha konusamiyorum ama bil ki seni coooooooook seviyorum!

Daha anlaticak cok sey var. Geri donucem. Simdilik kendinize iyi bakin.