1 Kasım 2014 Cumartesi

Hormonlar, Baby Shower ve Doktor Kontrolü

Evet hamilelik süreci böyle birşey işte; herşey ardı ardına ve aynı anda oluyor :) Başlıkta çayla ilgili birşey de olması gerekiyor ama hatırlayamadım şimdi. Neyse efenim baby showerımız başarıyla sonuçlandı! Annem gerçekten mükemmel bir organizasyon hazırlamış bize. Ev çok güzel süslenmişti ve yemekler harikaydı. Bir de üstüne annemin üstün ötesi misafirperverliği eklenince harika oldu. Oldukça kalabalık bir baby shower oldu. İşyerinden okuldan ve çevremizden arkadaşlarımız geldi sağolsunlar.
Hediyelerini de eksik etmediler. Gerçekten çok hoş ve gerektiğini düşündüğümüz şeyler aldık. Geriye kalan birkaç eşya vardı, gene annem (senin hakkını nasıl ödeyeceğiz?) bizi götürüp istediğimiz şeyleri dün aldı. Gerçekten çok duygulandık ve şu an Allah kısmet ederse herşeyi hazır, oğluşumuzu bekliyoruz! Gel artık yavrum annen sıkılmaya başladı :)

Başlığa bakayım da ne yazacağımı hatırlayayım... Hah doktor. Artık 2 haftada bir gidiyoruz tabii çok da yazacak şey çıkmıyor ama maşallah herşey yolunda. Bu sefer Gözde'ye grip aşısı yapmak istiyorlar ama bunu olmayacağız. Çoğul konuştum da ben de aşı olacaktım olmadım bak. Kafam hergün binbeşyüz uyku uyuyamıyorum bana neleloloyor!? 

Hormonlar da gelgitler yaratıyor haliyle. Hah çay konusunu da hatırladım hormonlarla ilgiliydi çünkü :) Geçenlerde Starbucks'a gittik. Çay aldık ama bir çay veriyorlar sanki magmada demlenmiş, öylesine bir sıcak! Agzımız burnumuz yanıyor biz de içine "azıcık" soğuk su ilave ettiriyoruz. Azıcıkın da azıcığı bir su dokundurup veriyorlar gene sıcak tabii. İçinde de hayvani bir çay paketi ile. Şimdi olay burda oldu; Gözde o çay paketini çıkartmak istedi. Bana gidip görevliden bunu yapmasını söylememi istedi. Gayet makul bir istek değil mi? Be dana, gidip söylesene işte! Yok, ısrar ettim söylememeye! Sabah sabah beni bir mallık, Gözde'yi de hormonlar sardı ve hafiften çıldırdı, hehe... Biraz ağladı :) Neyse sonra geçti ve güldük ama işte böyle birşey hormon.

Bebişin odası gerçekten çok güzel oldu. Girip girip duvarlara falan bakıyoruz :) Az kaldı. 7 hafta. Anam! Heyecanlandım....